-sannaandersson-

Alla inlägg under juli 2012

Av sanna andersson - 31 juli 2012 23:45

imorgon rider jag lillan först sen attila :)

berättar mer imorgon,

gonatt 

Av sanna andersson - 31 juli 2012 19:49

städa garderoben -.-

 

haha, vakert :P

Av sanna andersson - 31 juli 2012 19:18

hihi, cyklade hem med ett leende på läpparna,

dagens ridtur var super lyckat, då båda hästarn ahar varit super duktiga:)

och jag måste berömma frida som fick till vänser galop och allt :)

och min lille kille , som va suuuper duktig iag,

det märks att han har fått mycket bättre kondis, för nu blir han anfådd sen går det snabbt över:)

 

vi galopperade på massa ängar, stigas grusvägar osv, huuur kul som helst.

det gör jag gärna mer gånger :)

vädret var på vår sida oxå:) det regnade litee men det va faktiskt skönt, för både oss och hästarna tro jag,

sen när vi kom hem till stallet så pysslade vi med dom :`)

nu ska jag inte göra något spc,

lite uppdateraing kommer osv :)

 hade bra !

 

ska knäppa lite bilder på attila nån dag, :) denna är dock gammal :)   

Av sanna andersson - 31 juli 2012 15:14

stallet, för att rida attila med frida,

vi ska ut och busa i skogen:)

hihi

hade bra,

puss'

 

babooooidhfrgn4, haha närå:)

Av sanna andersson - 31 juli 2012 13:17

kom hem för ett tag sen och nu ska jag ta nått att äta och kolla på hoppningen :)

 

skit dårlig mobil bild -.-

Av sanna andersson - 31 juli 2012 11:15

ni måste kolla på den här!!

Av sanna andersson - 31 juli 2012 10:46

idag har jag mycket större blogglust :)

så det blir nog lite mer uppdatrering:)

och om en stund nu så cyklar jag till storjorden med frida,

och rider lite på deras bana, ca 5-10 min,

sen ride jag ev attila, fåse hur frida gör, om janette skulle rida eller inte,

men men,

det tar jag upp sen.

och....

idag...

så ska jag väl inte göra så mke,haha :`)

mina dagar är inte så intresanta,

kliver upp,

rider 

åker hem

äter

rider igen 

 

hihi:)

men om man gillar det så är det inte så svårt att göra det varje dag, nästan :)

men nu ska jag byta om sen mot stallet!

hade bra :)))

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards